, , Możliwość komentowania została wyłączona

Producenci wszelkiego osprzętu, zarówno w branży elektroinstalacyjnej jak i na przykład w branży motoryzacyjnej, chcą aby ich produkty sprzedawały się jak najlepiej. Jak jednak zbudować swoją markę tak aby była rozpoznawalna przez przeciętnego konsumenta? Sposobem na takie działanie marketingowe są standy z tworzywa. Służą one do rozlokowania swojego produktu, który stanowi w danym sklepie towar, na specjalnych stojakach nazywanych standami. Stojaki te tworzą dla klientów wizualizację przestrzenną, która nakreśla ogólny kształt reklamowanego towaru. W branży reklamowej istnieje kilka rodzajów standów. Produkowane są one zarówno z kartonu jak i z innych, lepszych i bardziej wytrzymałych materiałów. Takimi lepszej klasy stojakami są właśnie standy z tworzywa sztucznego. Standy te są nie tylko dużo bardziej trwałe od stojaków kartonowych, ale także pełnią funkcję estetycznego elementu, na który zwróci uwagę konsument przechadzający się po sklepie, hurtowni czy też galerii handlowej. Towar rozmieszczony na zwykłych półkach sklepowych często staje się dla klienta niezauważalny, podczas gdy obok stoją standy prezentujące dopracowane i skrupulatnie opakowane produkty konkurencji. Branża marketingowa i produkcyjna jest w tym aspekcie dosyć silnie rozwinięta co daje przedsiębiorcom szeroki wachlarz możliwości jeśli chodzi o kolor, materiał, z którego wykonany jest stand czy ogólna oprawa graficzna takiego stojaka. Może on także wybrać wielkość, czyli wysokość, szerokość i ogólny kształt stojaka. Znaczenie ma też w tym przypadku forma półek, które są przymocowane do szkieletu całego standu. Najpopularniejsze są stojaki, na których produkty ułożone są równomiernie na całej jego powierzchni. Rynek oferuje jednak również standy w formie piramidek i innych mniej popularnych kształtów.
standy z tworzywa